Στην Ελλάδα, στο άκουσμα των λέξεων “εφοπλιστής” και “ναυτιλία” αυτομάτως στον μέσο Έλληνα έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός επιχειρηματία που δεν προσφέρει στον τόπο του και ένας κλάδος της οικονομίας που δεν αφορά την Ελλάδα.
Στην Ελλάδα, στο άκουσμα των λέξεων “εφοπλιστής” και “ναυτιλία” αυτομάτως στον μέσο Έλληνα έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός επιχειρηματία που δεν προσφέρει στον τόπο του και ένας κλάδος της οικονομίας που δεν αφορά την Ελλάδα.
Ἡ ἑλληνική καί ἡ ἑλληνόκτητη ναυτιλία, ἡ μεγαλύτερη τοῦ κόσμου, ἀπολαμβάνει κατά τήν παρούσα στιγμή ἱκανοποιητικούς ναύλους σέ ὃλους τούς τύπους τῶν πλοίων (μπάλκ κάρριερς, τάνκερς, πλοῖα κοντέϊνερς, LNG.
Ἡ ναυτιλία θά ἐπωφεληθεῖ τά μέγιστα, ἂν τά πράγματα ἐξ ἀφορμῆς τοῦ Οὐκρανικοῦ δέν χειροτερεύσουν. Ἒτσι βλέπει ὁ ἑλληνικός ἐφοπλισμός τήν κρίση στήν Οὐκρανία καθώς, μετά τό ἐμπάργκο πετρελαίου πού ἐπέβαλε ὁ πρόεδρος Μπάϊντεν, οἱ ναῦλοι τῶν δεξαμενοπολοίων ἐκτινάχθηκαν κατά 100%, ἀλλά καί τῶν μπάλκ κάρριερς, διότι ξαναμπαίνει στό ἐνεργειακό παιχνίδι ὁ λιγνίτης, παρατεινομένης σιωπηρῶς τῆς χρήσης του.
Στην Ελλάδα, στο άκουσμα των λέξεων “εφοπλιστής” και “ναυτιλία” αυτομάτως στον μέσο Έλληνα έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός επιχειρηματία που δεν προσφέρει στον τόπο του και ένας κλάδος της οικονομίας που δεν αφορά την Ελλάδα.
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας