Τί ακριβώς γίνεται με τα νέα καύσιμα για τη ναυτιλία;
Τί ακριβώς γίνεται με τα νέα καύσιμα για τη ναυτιλία;
Καλά τά νέα γιά τήν ναυτιλία. Παρά τίς γενικώτερες ἀναταραχές πού βιώνει ἡ ἀνθρωπότητα καί τήν γενικώτερη καταστροφολογία, ἰδίως μέ ἀφορμή τά γεγονότα τῆς Ἀνατολικῆς Μεσογείου, δέν ἐπηρεάζουν αὐτές ἀρνητικά τούς ναύλους, καθώς τά ὃσα συμβαίνουν, κατά γενική πεποίθηση τῶν ναυτιλιακῶν κύκλων, ἀποτελοῦν πολιτικά παιχνίδια γιά τήν ἐπιβολή συμφερόντων.
To φετινό 39ο Europort, που διεξήχθη από τις 5 έως τις 8 Νοεμβρίου 2019 στην παγκόσμια πόλη του Ρότερνταμ στο Ahoy, αποτέλεσε για μια ακόμη φορά έναν διεθνή χώρο συνάντησης για την καινοτόμο τεχνολογία, τη ναυπηγική βιομηχανία και τη ναυτιλία γενικότερα.
Σέ θέση stand by βρίσκεται ὁ ἑλληνικός ἐφοπλισμός μετά τήν νέα πετρελαϊκή κρίση πού δημιουργήθηκε ὓστερα ἀπό τήν ἀνατίναξη μέ <ντρόουνς> τῶν ἐγκαταστάσεων της ΑΡΑΜΚΟ, ἠ οποία μέ τήν παραγωγή της καλύπτει τό 9% τῆς ἡμερησίας παγκόσμιας κατανάλωσης πετρελαίου.
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας