“Με την 1η Ιανουαρίου 2020 να πλησιάζει και πληθώρα νέων κανονισμών συμμόρφωσης έτοιμων να εφαρμοστούν στη ναυτιλία, οι προκλήσεις είναι μεγαλύτερες από ποτέ. Ειδικότερα, η τοποθέτηση του ορίου των εκπομπών θείου στο 0,5% έχει υπάρξει αμφιλεγόμενη, τόσο για το τεχνικό κομμάτι και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο, όσο και για την κατάλληλη μέθοδο επίτευξης του απαιτούμενου ορίου. Ενώ η Σύμβαση Διαχείρισης του Ερματικού Ύδατος εφαρμόζεται τόσο από τον IMO όσο και από το Λιμενικό Σώμα των ΗΠΑ, και πολλά συστήματα έχουν εγκριθεί προς εγκατάσταση, το μέτωπο των εκπομπών θείου δεν είναι τόσο σαφές, μιας και οι παράκτιες χώρες και η Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν αμφιβολίες ως προς τις επιπτώσεις των συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (EGCS), δηλαδή των πλυντρίδων, για το περιβάλλον. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των συστημάτων αυτών παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν, όπως και οι εναλλακτικές μέθοδοι συμμόρφωσης. Οι άμεσες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις των κανονισμών για τις εκπομπές που συνεισφέρουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου αναλύθηκαν, καθώς επίσης και τα ζητήματα που αφορούν το κύτος, τα μηχανήματα και τις προκλήσεις σχετικά με τις ασφαλιστικές υπηρεσίες P&I που μπορεί να προκύψουν.”
Οι δηλώσεις πραγματοποιήθηκαν κατά 10ο Ετήσιο Capital Link Greek Shipping Forum” “Opportunities & Challenges”