Οι ναυλώσεις του "Santa Barbara" και του "Phaidra" αναμένεται να αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 16,71 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονοναυλώσεων.
Η Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX) ανακοίνωσε ότι, μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής της που ανήκει εξ ολοκλήρου, σύναψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Smart Gain Shipping Co., Limited, για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Capesize, το m/v Santa Barbara. Η μικτή τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 21.250 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 5% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο μέχρι τουλάχιστον 10 Οκτωβρίου 2024 και μέχρι το μέγιστο 10 Δεκεμβρίου 2024. Η ναύλωση άρχισε στις 7 Μαΐου 2023.
Το "Santa Barbara" είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου Capesize χωρητικότητας 179.426 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2015.
Η Εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, μέσω ξεχωριστής θυγατρικής της που ανήκει εξ ολοκλήρου, σύναψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Aquavita International S.A., για ένα από τα πλοία ξηρού φορτίου Post-Panamax, το m/v Phaidra. Η μικτή τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 12.250 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα, μείον προμήθεια 4,75% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο μέχρι τουλάχιστον την 1η Σεπτεμβρίου 2024 έως το μέγιστο 15 Νοεμβρίου 2024. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα.
Το "Phaidra" είναι ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Post-Panamax, χωρητικότητας 87.146 dwt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013.
Οι ναυλώσεις του "Santa Barbara" και του "Phaidra" αναμένεται να αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα ύψους περίπου 16,71 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο των χρονοναυλώσεων.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται επί του παρόντος από 42 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 10 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 7 Panamax και 10 Ultramax). Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου, είναι περίπου 4,7 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένο μέσο όρο ηλικίας 10,05 έτη.