Σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατ. δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17.750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα που προέκυψαν το πρώτο τρίμηνο του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατ. δολαρίων που είναι 1.435% υψηλότερο από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Αυτό προκύπτει από τα μη ελεγμένα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα της IMPERIAL PETROLEUM για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Λειτουργικά και Οικονομικά στοιχεία
- Επιχειρησιακή αξιοποίηση του στόλου 85% το α' τρίμηνο του 23' με 6 ημέρες τεχνικής μίσθωσης και 495 (54%) των ημερών του στόλου αφιερωμένες στη δραστηριότητα spot.
- Παράδοση 2 πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Handysize, του Glorieuse και του Eco Wildfire, προς το τέλος Μαρτίου 2023 - επεκτείνοντας τον στόλο μας σε 12 πλοία.
- Έσοδα 65,4 εκατ. δολάρια το Α' τρίμηνο του 23' - αύξηση 60,3 εκατ. δολάρια ή 1.182% από το Α' τρίμηνο του 22'.
- Καθαρά κέρδη ρεκόρ ύψους $35,7 εκατ. το 1ο τρίμηνο 23', αυξημένα κατά $35,5 εκατ. σε σχέση με το 1ο τρίμηνο 22' ή κατά 17.750%.
- EBITDA ύψους $39,9 εκατ. το α' τρίμηνο του 23' αυξημένο κατά $37,3 εκατ. ή 1.435% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 22'.
- Μετρητά και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων, ύψους $114,1 εκατ. στις 31 Μαρτίου 2023, εκ των οποίων περίπου $45,5 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν εντός του Απριλίου 2023 για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Προτεινόμενη απόσχιση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στο πλαίσιο μιας νέας εταιρείας με την επωνυμία C3is Inc.
- Προσδοκία να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς του Nasdaq, μετά από μια αντίστροφη διάσπαση μετοχών 1:15, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 28 Απριλίου 2023.
Αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2023:
- Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε 65,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 60,3 εκατομμυρίων δολαρίων ή 1.182%, σε σύγκριση με έσοδα 5,1 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του στόλου κατά οκτώ πλοία και των ισχυρών τιμών της αγοράς, ιδιαίτερα στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.
- Τα έξοδα ταξιδίου και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ήταν 16,9 εκατ. δολάρια και 6,9 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 0,5 εκατ. δολάρια και 1,8 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022. Η αύξηση των εξόδων ταξιδίου κατά 16,4 εκατ. δολάρια οφείλεται κυρίως στην αύξηση των ημερών spot του στόλου κατά 468 ημέρες (1.733%), καθώς η εταιρία είναι υπεύθυνη για τα έξοδα ταξιδίου στο πλαίσιο των ναυλώσεων spot σε αντίθεση με τις χρονοναυλώσεις, καθώς και στην αύξηση των ημερήσιων εξόδων καυσίμων κατά 5.300 δολάρια. Η αύξηση των λειτουργικών εξόδων των πλοίων κατά 5,1 εκατ. δολάρια, οφείλεται κυρίως στην αύξηση του αριθμού των πλοίων.
- Τα έξοδα για drydock για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 και 2022 ήταν 0,6 εκατ. δολάρια και μηδέν εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Η αύξηση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 ένα από τα πλοία Handysize dry bulk carriers υποβλήθηκε σε δεξαμενισμό.
- Τα γενικά και διοικητικά έξοδα για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 και 2022 ήταν 1,0 εκατ. δολάρια και 0,1 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Η αύξηση οφείλεται στις αυξημένες απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων, κυρίως λόγω της προτεινόμενης απόσχισης της εταιρείας μας.
- Οι αποσβέσεις για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 και 2022 ήταν $4,1 εκατ. και $2,2 εκατ. αντίστοιχα. Η μεταβολή οφείλεται στην αύξηση του μέσου αριθμού των πλοίων του στόλου.
- Οι τόκοι και τα χρηματοοικονομικά έξοδα για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 και 2022 ήταν 1,4 εκατ. δολάρια και 0,2 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση του δανεισμού σε συνδυασμό με την απότομη αύξηση των επιτοκίων LIBOR. Έκτοτε έχει αποπληρωθεί όλο το ανεξόφλητο τραπεζικό χρέος.
- Τα έσοδα από τόκους για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 και 2022 ήταν 1,3 εκατ. δολάρια και μηδέν εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Η αύξηση αποδίδεται στις προθεσμιακές καταθέσεις που συνήψε η Εταιρεία κατά τη διάρκεια της περιόδου.
- Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, η Εταιρεία παρουσίασε καθαρά κέρδη ύψους 35,7 εκατ. δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά κέρδη ύψους 0,2 εκατ. δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022. Τα μερίσματα που καταβλήθηκαν επί των Προνομιούχων Μετοχών Σειράς Α ανήλθαν σε 0,4 εκατ. δολάρια τόσο για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 όσο και για το 2022, αντίστοιχα. Ο σταθμισμένος μέσος αριθμός των κοινών μετοχών σε κυκλοφορία, βασικός, για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 ήταν 15,1 εκατομμύρια.
- Τα κέρδη ανά μετοχή, βασικά, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε $2,31, έναντι ζημίας ανά μετοχή $0,18 για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022. Το EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθε σε 39,9 εκατ. δολάρια έναντι 2,6 εκατ. δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022. Η συμφωνία του EBITDA με το καθαρό εισόδημα παρατίθεται παρακάτω.
- Κατά μέσο όρο 10,10 πλοία ανήκαν στην Εταιρεία κατά τη διάρκεια των τριών μηνών που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2023 σε σύγκριση με 4,04 πλοία για την ίδια περίοδο του 2022.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Χάρης Βαφιάς σχολίασε
«Οι επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 είχαν ως αποτέλεσμα έσοδα και κερδοφορία ρεκόρ. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι στρατηγικές μας αποδίδουν. Εμπορικά, εκμεταλλευτήκαμε την ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων και αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά ένα μέσο στόλο 10 πλοίων για να παράγουμε σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατ. δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17.750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα που προέκυψαν το πρώτο τρίμηνο του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατ. δολαρίων που είναι 1.435% υψηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Αναμφίβολα είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις καλές συνθήκες της αγοράς που φαίνεται ότι θα διαρκέσουν».