Το Kallichoron Art Boutique Hotel αποτελεί ένα πρότυπο Green Key eco-labelled ξενοδοχείο, που προσφέρει διαχρονικά μοναδικές εμπειρίες διακοπών στην Αστυπάλαια με επίκεντρο τον άνθρωπο, τη φύση και την καινοτομία.
Με προσήλωση στις αρχές του αειφόρου τουρισμού, της πράσινης και υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής προσφοράς, δίνει τη δυνατότητα στον ταξιδιώτη να γευτεί την αυθεντική ελληνική φιλοξενία με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Το ταξίδι του Kallichoron ξεκίνησε το 2014, όταν η Μαρία Μαυρουδή και η Καρολίνα Αλκαλάι εμπνεύστηκαν από την μοναδική ενέργεια της Αστυπάλαιας και οραματίστηκαν ένα ξενοδοχείο boutique, με ξεχωριστή προσωπικότητα, υψηλή αισθητική, που να αγαπά την Τέχνη, και να αναδεικνύει την αστυπαλίτικη γαστρονομία, τις παραδόσεις και την αυθεντική νησιώτικη φιλοξενία με όρους του σήμερα.
Έτσι δημιουργήθηκε ένας καλαίσθητος χώρος, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, που στοχεύει στην πολυτέλεια της απλότητας και παροτρύνει τον επισκέπτη να γνωρίσει το νησί συνδυάζοντας τη διάθεση του ταξιδιώτη για εξερεύνηση με την εμπειρία του ντόπιου, ώστε ο επισκέπτης να απολαύσει μία μοναδική εμπειρία διακοπών στην Αστυπάλαια.
«Δημιουργώντας το Kallichoron, θέλαμε να εστιάσουμε σε μια διαφορετική, πιο προσωπική εμπειρία διαμονής και φιλοξενίας, αναβιώνοντας τις όμορφες αναμνήσεις που έχουμε από την παιδική μας ηλικία, από τα καλοκαίρια με τον παππού και την γιαγιά στο νησί και να κάνουμε τους ταξιδιώτες να νιώσουν σαν να επισκέπτονται το σπίτι τους στο νησί.» μας είπε χαρακτηριστικά η Μαρία Μαυρουδή.
Σήμερα στο Kallichoron, ο ταξιδιώτης μπορεί να διαμορφώσει τις διακοπές του στην Αστυπάλαια με βάση τις ανάγκες αλλά και το budget του, και να επιλέξει την διαμονή που επιθυμεί σε διάφορα σημεία της Αστυπάλαιας, να εντάξει εξειδικευμένες υπηρεσίες, και εν τέλει να δημιουργήσει τη δική του μοναδική εμπειρία διακοπών στην Αστυπάλαια, απολαμβάνοντας την αυθεντική νησιώτικη φιλοξενία που προσφέρει το Kallichoron.
Συνεργασίες και καινοτομία για την επίτευξη συνεργειών
«Σε ένα συνεχώς ασταθές περιβάλλον, είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε την κρίση ως ευκαιρία για πρόοδο και εξέλιξη, να δείχνουμε προσαρμοστικότητα και εξωστρέφεια και διατηρούμε την αισιοδοξία και τις θετικές προοπτικές για τον πλανήτη μας, δημιουργώντας συνέργειες και προσφέροντας συνεχώς νέα προϊόντα, διαδικασίες και υπηρεσίες στον επισκέπτη, κάνοντας χρήση πρωτοποριακών εργαλείων και καινοτομιών.
Η κρίση του COVID-19 κατέστησε σαφές ότι το μέλλον δεν μπορεί να γίνει βιώσιμο μέσα από μεμονωμένες ενέργειες. Μέσα από συνεργασίες, πιστεύουμε ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία, να προχωρήσουμε επενδύσεις, να ενθαρρύνουμε τον πειραματισμό που οδηγεί στην καινοτομία και να ωθήσουμε σε συνέργειες που θα κάνουν τη διαφορά και θα διατηρήσουν την ζωντάνια και την ελπίδα στα νησιά της άλλοτε άγονης γραμμής.» δήλωσε η Μαρία Μαυρουδή, συν-ιδρύτρια και Γενική Διευθύντρια του Kallichoron Art Boutique Hotel.
Η μαγευτική θέα που ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια του επισκέπτη από το ξενοδοχείο.
Η βιωσιμότητα βασική προτεραιότητά μας – Καρολίνα Αλκαλάι
«Η φιλοσοφία μας στο Kallichoron είναι ότι δεν μπορεί να υπάρξει «επιχειρείν εν κενώ». Ειδικά στον κλάδο του Τουρισμού, είναι πλέον εμφανής η τάση για επιχειρήσεις που βασίζονται σε ένα υπεύθυνο μοντέλο λειτουργίας με περιβαλλοντική και κοινωνική ευαισθησία. Στο Kallichoron, οραματιζόμαστε ένα group premium επιλογών διαμονής στο νησί της Αστυπάλαιας, όπου οι ταξιδιώτες δεν θα απολαμβάνουν μόνο μία υψηλών προδιαγραφών διαμονή, αλλά μία συνολική εμπειρία που δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, προσφέρει στην τοπική κοινωνία, χαρακτηρίζεται από ηθική και περιλαμβάνει τη συναναστροφή με τους ντόπιους, την γνωριμία με τον τόπο, την γαστρονομία και τις παραδόσεις του, κάτι που για εμάς αποτελεί στάση ζωής.» δήλωσε η Καρολίνα Αλκαλάι, συν-ιδρύτρια και Sustainability Officer του Kallichoron Art Boutique Hotel.
O Καζανόβας, Chief Fetch Officer του Kallichoron Art Boutique Hotel
Διακοπές με τους τετράποδους φίλους μας – Καζανόβας, Chief Fetch Officer του Kallichoron Art Boutique Hotel
"Στο Kallichoron, το να είμαστε pet friendly ξενοδοχείο δεν είναι απλώς μία ακόμα τάση. Με την ιδιότητά μου ως Chief Fetch Officer, δηλώνω υπεύθυνα ότι τo Kallichoron είναι ένα ξενοδοχείο με πραγματικά φιλοζωικά αισθήματα και θα νιώσετε το πιο θερμό καλωσόρισμα με το κατοικίδιό σας. Σε συνεργασία με το Woof Together κι εμένα φυσικά, έχουμε φροντίσει ακόμα και την τελευταία λεπτομέρεια, ώστε οι χνουδωτοί μου φίλοι να νιώσουν καλοδεχούμενοι και να απολαύσουν τις διακοπές τους με την οικογένειά τους – με αρχηγό της αυλής εμένα! Σας περιμένω"!
Το πρωϊνό είναι ίσως από τα καλύτερα που μπορείς να συναντήσεις σε ξενοδοχείο. Παραδοσιακά προϊόντα της Αστυπάλαιας με ισορροπημένες αναλογίες και απίθανοι γευστικοί συνδυασμοί
Η Αστυπαλίτικη Γαστρονομία ως πηγή έμπνευσης και δημιουργίας – Αλέξανδρος Παπανδρέου
"Πολλοί άνθρωποι έχουν όμορφες ιδέες αλλά δυστυχώς πολλοί δεν τις υλοποιούν. Εδώ λοιπόν έρχομαι να καταθέσω ότι τα κορίτσια από το Kallichoron, η Μαρία και η Καρολίνα, όταν πιστεύουν κάτι το πραγματοποιούν και πάντα το κάνουν όσο πιο καλά γίνεται.
Έτσι λοιπόν γεννήθηκε και η ιδέα του “Grandma’s Basket”, το οποίο φτιάξαμε παρέα και πολύς κόσμος είχε την χαρά να το γευθεί για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι. Με πολύ αγάπη παραδοσιακές συνταγές παρέα με εξαιρετικές ύλες, σε ένα καλοσχεδιασμένο πρωινό μπορεί να έρθει στο σπίτι η στο ξενοδοχείο που μένει κάποιος στο νησί.
Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την συνεργασία και σίγουρα έρχονται και άλλα ωραία πράγματα"!!!
Να γυρίσουμε λίγο τον χρόνο πίσω και να πάμε στην εποχή που ξεκινήσατε εσύ και η Καρολίνα αυτό το εγχείρημα. Πως πήρατε μία τόσο σοβαρή απόφαση σε τόσο μικρή ηλικία;
Είχαμε ολοκληρώσει τις σπουδές μας και τόσο εγώ όσο και η Καρολίνα είχαμε ξεκινήσει την επαγγελματική μας πορεία, σε διαφορετικούς κλάδους η καθεμιά. Τα καλοκαίρια επισκέπτονταν το νησί φίλοι και συνεργάτες μας, και από τα σχόλιά τους αρχίσαμε να νιώθουμε ότι η εμπειρία των διακοπών ενός επισκέπτη είναι πολύ διαφορετική από εκείνη ενός ντόπιου. Το πρωινό στα καταλύματα ήταν τυποποιημένο χωρίς να δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη να δοκιμάσει τα εδέσματα και τις γεύσεις του τόπου. Η τάση του εύκολου και γρήγορου, του “all-inclusive” στον ελληνικό τουρισμό μεσουρανούσε εκείνη την περίοδο. Νιώσαμε, λοιπόν, ότι έλειπε η πιο προσωπική εμπειρία διαμονής και φιλοξενίας για τον επισκέπτη. Η αίσθηση ότι επισκέπτονται το σπίτι τους στο νησί. Αφού γεννήθηκε η ιδέα, συνηγόρησε και το σύμπαν και εγένετο Kallichoron Art Boutique Hotel. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μέσα από ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν, αξέχαστες διακοπές στο νησί της Αστυπάλαιας μέσα από αυθεντικές γεύσεις, εικόνες, χρώματα και αρώματα με επαγγελματισμό και σεβασμό στον τόπο μας.
Θέλω να μας περιγράψεις την διαδρομή που ακολουθήσατε από την αρχή μέχρι σήμερα που μεταξύ άλλων το Kallichoron άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του ακόμα και στις ιστορίες επιτυχίας της Google.
Το Kallichoron ενσαρκώνει τα όνειρά μας, τις όμορφες αναμνήσεις που έχουμε από την παιδική μας ηλικία, σε ένα νησί που διατηρεί τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του και μας έχει προσφέρει πολλά. Έτσι, λοιπόν, δημιουργήσαμε έναν καλαίσθητο χώρο με έμπνευση και φαντασία που θα προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες στους επισκέπτες μας με υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο, σεβόμενοι τον πλανήτη μας και τις μελλοντικές γενιές.
Είναι για εμάς ύψιστη τιμή που η ιστορία του Kallichoron αναδεικνύεται μέσα από τις «Ιστορίες Επιτυχίας» της Google, μία πλατφόρμα όπου προβάλλονται επιτυχημένες περιπτώσεις ανθρώπων σε διάφορους κλάδους, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που ένα ελληνικό ξενοδοχείο αναδεικνύεται από την Google για την πράσινη φιλοσοφία του.
Ειδική αναφορά στο Kallichoron Art Boutique Hotel έγινε από την Google και στο πρόσφατο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών τον Απρίλιο του 2022, ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ξενοδοχείου που εφαρμόζει καινοτόμες πρακτικές βιωσιμότητας στην λειτουργία του. Στην συζήτηση του Υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, με τον Matt Brittin, President, EMEA Business & Operations της Google, έγινε ειδική αναφορά στις πρωτοποριακές βιώσιμες πρακτικές που ακολουθεί το ξενοδοχείο, από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του και πώς η Google μας βοήθησε στο να μοιραστούμε την ιστορία μας με το ευρύ κοινό με αποτέλεσμα να αυξήσουμε σημαντικά την κερδοφορία της επιχείρησής μας.
«Είναι μεγάλη χαρά και τιμή να συνεργαζόμαστε με την Google ώστε να επικοινωνήσουμε την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού, την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας και την ευημερία.» λέει η Καρολίνα Αλκαλάι.
Το Kallichoron Art Boutique Hotel προσφέρει στους πελάτες του υπηρεσίες μοναδικές που πολύ πιθανό δε θα τις βρει κάπου αλλού. Ποιες είναι αυτές οι υπηρεσίες και πόσο σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;
Στόχος μας στο Kallichoron είναι να προσφέρουμε στον ταξιδιώτη μια ολοκληρωμένη, προσωποποιημένη και ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία με άρωμα Αστυπάλαιας.
Έτσι, πέραν της αισθητικής των δωματίων μας με σεβασμό στην τοπική αρχιτεκτονική, εστιάσαμε από πολύ νωρίς στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στον ταξιδιώτη, τις οποίες φροντίζουμε να εξελίσσουμε και να αναβαθμίζουμε συνεχώς.
*Με την προσωποποιημένη υπηρεσία “Grandma’s Breakfast” δίνουμε την ευκαιρία στον ταξιδιώτη να γευτεί την τοπική γαστρονομία και τα τοπικά προϊόντα.
*Πιστεύουμε πολύ στην ανάγκη του επισκέπτη να αποβάλει την συσσωρευμένη κούραση (σωματική και πνευματική), να χαλαρώσει, ώστε να απολαύσει τις διακοπές του. Έτσι, δημιουργήσαμε την υπηρεσία ευεξίας και χαλάρωσης “In the Mood for Wellness”, σε συνεργασία με την Mood Life Wellness και την αγαπημένη φίλη Μαλβίνα Κουράκου.
*Αγαπάμε τις εναλλακτικές δραστηριότητες στις διακοπές μας. Πιστεύουμε ότι μας προσφέρουν απλόχερα μοναδικές εμπειρίες. Με την υπηρεσία “Astypalea Bicycle Rentals” δίνουμε τη δυνατότητα στον επισκέπτη να γνωρίσει τις ομορφιές της Αστυπάλαιας με έναν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης, που προσφέρει έντονες συγκινήσεις και είναι φιλικός προς το περιβάλλον.
*Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση των υπηρεσιών βραχυχρόνιας μίσθωσης, την οποία φαίνεται να προτιμά μία μερίδα ταξιδιωτών. Με την υπηρεσία delivery “Grandma’s Basket” που δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον αγαπημένο σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου, ο κάθε επισκέπτης της Αστυπάλαιας έχει τη επιλογή να ξεκινήσει τη μέρα του με ό,τι πιο αγνό προσφέρει η αστυπαλίτικη γη και η πλούσια γαστρονομική μας παράδοση.
*Παράλληλα, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες των ταξιδιωτών, δίνουμε πλέον τη δυνατότητα να απολαύσει κάποιος τις διακοπές του παρέα με τον τετράποδο φίλο του, να ανακαλύψει τη γοητεία των ελληνικών κρασιών, συμμετέχοντας σε μία βραδιά οινογνωσίας στο ξενοδοχείο, να κερδίσει βοηθώντας να προστατεύσουμε το περιβάλλον, να συμμετέχει σε περιπατητικές εξορμήσεις και ξεναγήσεις, και πολλές ακόμη μικρές και μεγάλες λεπτομέρειες που μας βοηθάνε να απολαύσουμε τις διακοπές μας με ποιότητα και πολλές ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.
Tο Kallichoron Art Boutique Hotel Λειτουργεί ως ξενοδοχείο – πρότυπο στην Ελλάδα σε θέματα βιωσιμότητας. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό και πως καταφέρετε να το πετύχετε;
Στο Kallichoron πιστεύουμε στην πράσινη και υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και έχουμε υιοθετήσει πρακτικές για την εξοικονόμηση ενέργειας και νερού, την στήριξη της τοπικής κοινωνίας και την ορθή διαχείριση των διαθέσιμων πόρων και των απορριμμάτων σε απόλυτη αρμονία με το φυσικό περιβάλλον σύμφωνα με τους στόχους της ατζέντας 2030 του ΟΗΕ για την βιώσιμη ανάπτυξη.
Η φιλοσοφία μας αποτυπώνεται στο διεθνές σήμα οικολογικής ποιότητας Green Key Eco Lebel που έχουμε αποκτήσει ήδη από το 2015 για την περιβαλλοντική πολιτική που ακολουθούμε.
Το 2021, για πρώτη χρονιά, ολοκληρώθηκε η έκθεση βιωσιμότητας του ξενοδοχείου, που, ουσιαστικά, προβάλλει τις δράσεις οικονομικού, κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα της επιχείρησης για το έτος 2021, ενώ θέτει πολύ συγκεκριμένους, μετρήσιμους στόχους για την ερχόμενη χρονιά.
Μάλιστα, έχουμε λάβει σειρά διακρίσεων για τις πρωτοβουλίες μας και την προσήλωση στην αειφορία, όπως το Green Marketing Excellence Award το 2015, το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Green Accommodation Service και το πλατινένιο στον πυλώνα Green Services στα Green Awards 2020, το χρυσό βραβείο στα Hellenic Responsible Business Awards 2020 στην κατηγορία «Συνεργασία Επιχείρησης και Τοπικής Κοινότητας» για το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας του ξενοδοχείου “Kallichoron Room2Give”, καθώς και τη συμμετοχή στις Ιστορίες Επιτυχίας της Google.
Ακόμη, από τον Απρίλιο του 2022, το Kallichoron αποτελεί μέλος του παγκόσμιου προγράμματος της UNESCO “Sustainable Travel Pledge”, θέτοντας πολύ συγκεκριμένους στόχους αναφορικά με την προώθηση των αειφόρων ταξιδιών, την ανθεκτικότητα των προορισμών και τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς σε όλο τον κόσμο.
Zούμε στην εποχή της επικοινωνίας και πολλοί άνθρωποι επιλέγουν το φαγητό τους, το ξενοδοχείο τους, την έξοδο τους, την πτήση τους, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Εσείς πως έχετε χρησιμοποιήσει τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να μπορέσετε να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο αλλά παράλληλα να είναι και στοχευμένος στις δικές σας απαιτήσεις και προσδοκίες;
Τα social media έφεραν «επανάσταση» στον χώρο του Μάρκετινγκ, αφού μας δίνουν τη δυνατότητα να μοιραστούμε τη δική μας μοναδική ιστορία με το ευρύ κοινό σε παγκόσμια κλίμακα. Όσο κι αν αρεσκόμαστε να εστιάζουμε στις αρνητικές επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η αλήθεια είναι ότι πλέον κάθε επιχειρηματίας έχει τη δυνατότητα με εξαιρετικά μικρό κόστος να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Παράλληλα, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο ταξιδιώτης μπορεί να αποκομίσει μια πιο ζωντανή αίσθηση του τόπου, του ξενοδοχείου και των υπηρεσιών, να δει και τι συμβαίνει «πίσω από τις κάμερες», να βιώσει εμπειρίες, να περιηγηθεί, να ακολουθήσει και να γνωρίσει έναν τόπο πριν καν τον επισκεφθεί.
Από μικρό παιδί μου άρεσαν οι ιστορίες που μας έλεγαν η γιαγιά κι ο παππούς, ειδικά εκείνες που περιέγραφαν στιγμιότυπα από άλλες εποχές, παραδόσεις, θρύλους. Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, προσπαθώ να μοιράζομαι τη δική μας μοναδική ιστορία στο Kallichoron, αλλά ταυτόχρονα προτάσεις και ιστορίες της Αστυπάλαιας που γνωρίζω από παιδί. Η Αστυπάλαια έχει έναν πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα και μου αρέσει να μοιράζομαι όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά και τις πληροφορίες που την κάνουν μοναδική.
Διαβάζουμε στον τύπο πως η Αστυπάλαια μετασχηματίζεται σε ένα πράσινο νησί. Σε όλη αυτή την προσπάθεια που έχετε κάνει υπάρχει η βοήθεια και η στήριξη της κρατικής μηχανής τόσο από την πλευρά της κυβέρνησης όσο και από την πλευρά της τοπικής αρχής;
Η Ελληνική κυβέρνηση σε συνεργασία με τον Όμιλο της Volkswagen συμφώνησαν να εκπονήσουν ένα πρωτοποριακό πείραμα στην Αστυπάλαια σχετικά με την ηλεκτρική αυτοκίνηση και μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις να μεταμορφώσουν την Αστυπάλαια στο πρώτο «Έξυπνο και Πράσινο Νησί της Μεσογείου». Η πραγματικότητα μας έχει διδάξει ότι τέτοια μεγαλεπήβολα έργα χρειάζονται χρόνο για να υλοποιηθούν και ώριμες συνθήκες. Ως πείραμα, έχει ενδιαφέρον, κυρίως διότι εμπεριέχει το στοιχείο της καινοτομίας και προωθεί έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο μετακίνησης και σαφώς λιγότερο ενεργοβόρο.
Η ηλεκτροκίνηση, εφόσον η παραγωγή της ενέργειας που καταναλώνεται προέρχεται από εναλλακτικές μορφές ενέργειας, αποτελεί πράγματι ένα βήμα προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Κάτι τέτοιο, όμως, προϋποθέτει σημαντική επένδυση σε υποδομές, που αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν. Μέχρι τότε, υπάρχουν πολλά άλλα βήματα που πρέπει να προηγηθούν ώστε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα και να μπορούμε να αποκαλούμε την Αστυπάλαια «πράσινο» προορισμό.
Η νεοφυής επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα είναι «ανήσυχη», εμπνέεται, οραματίζεται, ενδιαφέρεται για την αειφορία, και μέσα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον αναπτύσσεται, γεγονός που υπογραμμίζει την δημιουργικότητα του ελληνικού ταλέντου και τις δυνατότητες που έχουμε σαν λαός και σαν χώρα. Υπάρχουν πολλά λαμπρά παραδείγματα ελληνικών επιχειρήσεων που πρωτοπορούν με μεράκι και διορατικότητα. Θα ήθελα να δω την Ελληνική Πολιτεία να επιβραβεύει τον άριστο, ώστε η κοινωνία μας να αρχίσει να προβάλλει περισσότερα και πιο υγιή πρότυπα.
Γνωρίζουμε ότι το επιχειρηματικό σας δαιμόνιο είναι μεγάλο. Ποια είναι τα επόμενα σας βήματα, τα άμεσα σχέδια για το μέλλον; Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η επιχείρηση σας την επόμενη δεκαετία;
Ο COVID-19 έφερε «σεισμικές» αλλαγές στις συνήθειες των ταξιδιωτών. Η πανδημία φαίνεται να αφύπνισε τους ταξιδιώτες, οι οποίοι, πλέον, είναι πιο ευσυνείδητοι και ενσωματώνουν τις αρχές και τις αξίες τους στις διακοπές τους.
Η φετινή τουριστική σεζόν μας έδειξε ότι οι καταναλωτικές συνήθειες των ταξιδιωτών στα ελληνικά νησιά αλλάζουν. Το αφήγημα «ήλιος και θάλασσα» φαντάζει πλέον κάπως ξεπερασμένο. Η Ελλάδα είναι πολύ περισσότερα από ήλιος και θάλασσα. Ο ταξιδιώτης ενδιαφέρεται να αποκομίσει μοναδικές εμπειρίες από το ταξίδι του, να γνωρίσει τον τόπο που επισκέπτεται, να συνδιαλλαγεί με τους ντόπιους, να αφήσει όσο το δυνατόν το μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Οι ταξιδιώτες “διψούν” για νέες εμπειρίες και ισχυρότερες συνδέσεις, επιθυμούν να επανασυνδεθούν με τους ανθρώπους και τους τόπους.
Αυτό που μας χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι οι ταξιδιώτες έχουν αγκαλιάσει την φιλοσοφία του Kallichoron και τη ζεστή νησιώτικη φιλοξενία που προσφέρουμε.
Στο πλάνο μας όμως είναι η περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών μας, αλλά και η ανάπτυξη των υπηρεσιών μας ακολουθώντας πάντα το μοντέλο της προσωποποιημένης νησιώτικης φιλοξενίας με απόλυτη ευελιξία στις προσδοκίες των ταξιδιωτών. Θέλουμε να προφέρουμε μια ολοκληρωμένη και υψηλών προδιαγραφών εμπειρία στον πελάτη μας και με αυτό το στόχο σχεδιάζουμε και την στρατηγική μας.