O Bureau Veritas εξέδωσε τους πρώτους κανόνες ταξινόμησης για πλοία που κινούνται με υδρογόνο (NR678), για να υποστηρίξει την ασφαλή ανάπτυξη της πρόωσης υδρογόνου στον τομέα της ναυτιλίας.
Οι κανόνες περιγράφουν τις τεχνικές απαιτήσεις για τον ασφαλή δεξαμενισμό, αποθήκευση, προετοιμασία, διανομή και χρήση υδρογόνου ως καυσίμου για την παραγωγή ενέργειας επί του πλοίου. Καλύπτονται επίσης τα συστήματα παρακολούθησης και ελέγχου, αντιμετωπίζοντας συγκεκριμένες προκλήσεις ασφαλείας που σχετίζονται με τη μεταφορά και τη χρήση υδρογόνου σε πλοία, όπως η υψηλή ευφλεκτότητα, καθώς και η ανάγκη αποθήκευσης του καυσίμου σε συνθήκες πολύ υψηλής πίεσης ή χαμηλής θερμοκρασίας.
Οι κανόνες τους BV για τα πλοία που χρησιμοποιούν υδρογόνο αποσκοπούν στον περιορισμό του κινδύνου διαρροής υδρογόνου, πυρκαγιάς ή έκρηξης, με λεπτομερείς απαιτήσεις για το σχεδιασμό των μηχανημάτων και των μηχανών, καθώς και για τη διαμόρφωση του πλοίου και τη διάταξη των δεξαμενών καυσίμου και άλλων συστημάτων επί του πλοίου. Περιλαμβάνουν επίσης προδιαγραφές για τον εξαερισμό των επικίνδυνων χώρων, καθώς και τα συστήματα παρακολούθησης και ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης ατμών και αερίων.
Θέτοντας τη συνεργασία στο επίκεντρο αυτής της διαδικασίας, ο BV επιθυμεί επίσης να ενθαρρύνει την ανατροφοδότηση των ενδιαφερομένων μερών σχετικά με αυτούς τους κανόνες, προκειμένου να διασφαλίσει ότι αντικατοπτρίζουν τις τελευταίες εμπειρίες και απαιτήσεις των χρηστών.