Η Celestyal Cruises, έδωσε δυναμικό «παρών» στο 5ο Posidonia Sea Tourism Forum 2019 και στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο αυτό, αποδεικνύοντας εμπράκτως τη στήριξή της στην κρουαζιέρα της Ανατολικής Μεσογείου, η οποία υπογράφεται από τις προσπάθειες της εταιρείας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στη χώρα μας.
Η Celestyal Cruises συμμετείχε τόσο με ειδικό περίπτερο, όσο και με παρουσία σε όλα τα πάνελ συζήτησης κατά τη διάρκεια του διημέρου 28 και 29 Μαΐου. Παράλληλα, στις 27 Μαΐου πραγματοποίησε, σε συνεργασία με την Διεθνή Ένωση Κρουαζιέρας Ευρώπης, ένα κλειστό γεύμα με τους τοπικούς φορείς της κρουαζιέρας και τα στελέχη της CLIA Europe, στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal, με αφορμή τη διοργάνωση του Forum.
Τη συμμετοχή της Celestyal Cruises στις εργασίες του Forum άνοιξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κρις Θεοφιλίδης, ως ένας εκ των κεντρικών ομιλητών στο πάνελ «Η Αγορά της Κρουαζιέρας στη σημερινή Μεσόγειο», τονίζοντας πως η εταιρεία επικεντρώνεται στην Ανατολική Μεσόγειο, διατηρώντας το 70% του home porting στην Ελλάδα, το οποίο υλοποιείται με τα δύο μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα προσέγγισης ορισμένων από τα πιο δυσπρόσιτα από άλλα κρουαζιερόπλοια και εντυπωσιακά νησιά του Αιγαίου. Σημείωσε πως στο επίκεντρο της στρατηγικής της εταιρείας είναι ο προορισμός και η παροχή μοναδικών εμπειριών στους ταξιδιώτες. Αυτό αντικατοπτρίζει τις προσπάθειες της εταιρείας να δημιουργήσει μια αξέχαστη εν πλω εμπειρία, που βασίζεται στην ελληνική φιλοξενία, θέτοντας το πλοίο ως την επέκταση του προορισμού. Ως αποτέλεσμα, οι ταξιδιώτες βιώνουν μια ολιστική εμπειρία κρουαζιέρας, τόσο εν πλω, όσο και στον προορισμό.
Ο κ. Θεοφιλίδης ανέφερε πως μόνο την προηγούμενη χρονιά, περισσότεροι από 100 χιλιάδες επιβάτες από 140 διαφορετικές χώρες πραγματοποίησαν μια κρουαζιέρα στο Αιγαίο με την Celestyal Cruises, καταγράφοντας 663 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια. Συνολικά, από το 2014 μέχρι το 2018, η εταιρεία έχει συμβάλει στην εθνική οικονομία με περισσότερα από 103 εκ. ευρώ σε ετήσια βάση, ενώ στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη συμβολή, προσθέτοντας νέους προορισμούς στα δρομολόγιά της, όπως την Πάτρα, το Βόλο και την Κέρκυρα, αλλά κάνοντας «άνοιγμα» και προς το Ιόνιο και την Αδριατική το 2020.