Με μια καθαρά ψηφιακή εκδήλωση για τη θαλάσσια κοινότητα θα πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο του 2021 το SMM.
Οι εκθέτες και οι πελάτες από όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν τις σημερινές και τις αυριανές θαλάσσιες προκλήσεις στο διαδίκτυο και να παρακολουθήσουν συνέδρια με κορυφαίους εμπειρογνώμονες.
Εν μέσω των αυξανόμενων αριθμών λοίμωξης και της εξασθένησης των ελπίδων για γρήγορη επιστροφή στην κανονική ζωή, τα γεγονότα χωρίς φυσική παρουσία είναι προτιμότερα. «Μετά από στενές διαβουλεύσεις με την επιτροπή έκθεσης και τα κυβερνητικά ιδρύματα, αποφασίσαμε να φιλοξενήσουμε το SMM 2021 ως μια καθαρά ψηφιακή εκδήλωση. Η αύξηση της πανδημίας του κοροναϊού και οι περιορισμοί που προέκυψαν κατέστησαν αδύνατο να καταλήξουμε σε ένα αξιόπιστο σχέδιο για μια έκθεση φυσικού εμπορίου", δήλωσε ο Bernd Aufderheide, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Hamburg Messe und Congress GmbH.
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες της να δικτυωθούν, να εκπαιδευτούν και να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με καινοτόμα προϊόντα, καθώς και ειδήσεις στον κλάδο, και να το πράξουν ακόμη και μετά την τετραήμερη εκδήλωση του Φεβρουαρίου 2021. "Η πλατφόρμα θα παραμείνει ενεργή έως το SMM 2022.