Πρόκειται για τις εταιρίες Stealthgas, Imperial Petroleum και C3is.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία τα έσοδα αγγίζουν τα 360 εκατομμύρια $ ενώ το ενεργητικό ξεπερνά το 1, 2 δισεκατομμύρια $. Την ίδια στιγμή τα κέρδη αγγίζουν τα 135 εκατομμύρια.
Την ίδια στιγμή όμιλος συνεχής για καφέ κατά τις αγορές φορτηγών πλοίων και ανακοινώνει δύο ακόμα supramax που αγοράστηκαν τον τελευταίο μήνα, το AULAC VANGUARD και το AMIRA MIRO. Και τα δύο πλοία έχουν χτιστεί το 2012 στην Ιαπωνία. Ο όμιλος τον τελευταίο χρόνο έχει αγοράσει 17 φορτηγά πλοία και συγκεκριμένα 8 capes, 2 kamsarmax, 3 handies και 4 supramax. Τα ενλόγω πλοία έχουν χτιστεί και αυτά στην Ιαπωνία καθώς όμιλος έχει εγκαταλείψει τα ναυπηγεία της Κίνας από το 2010. Από τις πέντε ναυτιλιακές εταιρείες του ομίλου οι τέσσερις δεν έχουν τραπεζικό δανεισμό ενώ μόνο η Stealthgas έχει 15% δανεισμό.
Το 2025 και το 2026 όμιλος πρόκειται να παραλάβει δύο νεότευκτα 11000m3 VCM carriers ενώ μόλις παρέλαβε το τελευταίο από τα πέντε Ammonia carriers 40,000m3 από τα ναυπηγεία της Hyundai στην Κορέα που πήρε το όνομα ECO ENCHANTED.
Ο Όμιλος Βαφειά στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια αναβίωση της ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας καθώς έχει ήδη προβεί σε περισσότερους από 20 δεξαμενισμούς πλοίων στη Χαλκίδα και άλλους τρεις στην Σύρο (ONEX).
Μετά τις τελευταίες αγορές το συνολικό των ας του ομίλου προσεγγίζει τα 6 εκατομμύρια τόνους DWT.