Ο Bureau Veritas (BV) έχει αναλάβει την ευθύνη για την νηολόγηση των νέων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων 22.000 TEU της CMA CGM.
Η απόφαση για τα εννέα πλοία που τροφοδοτούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) έχει εξεταστεί προσεκτικά και ο Bureau Veritas έχει συμμετάσχει στενά σε μελέτες σκοπιμότητας, σε συνεργασία με τον πλοιοκτήτη, τους κατασκευαστές και τους προμηθευτές τεχνολογίας.
Ο κ. Philippe Donche-Gay, πρόεδρος του Bureau Veritas Marine & Offshore, σχολιάζοντας σήμερα, δήλωσε: "Πρόκειται για μια σημαντική πρόκληση για τη ναυτιλία που τροφοδοτείται με φυσικό αέριο. Ο Bureau Veritas υποστήριξε όλο το project, παρέχοντας βοήθεια για την εξασφάλιση των απαιτήσεων για την ασφαλή χρήση ΥΦΑ. "
Τα νέα πλοία θα έχουν bunker capacity κοντά στα 18.000 κυβικά μέτρα (cbm) και αυτό αντιπροσωπεύει σημαντικά μεγαλύτερο όγκο από ό, τι απαιτείτο στην αγορά πλοίων που τροφοδοτούνται με LNG. O Bureau Veritas έχει διερευνήσει τη σκοπιμότητα του σχεδίου μαζί με την ναυπηγική ομάδα China State Shipbuilding Corporation (CSSC) και GTT, τον σχεδιαστή συστήματος συγκράτησης.
Ο Jean-François Segretain, Τεχνικός Διευθυντής Θαλάσσης του Bureau Veritas δήλωσε: "Όπως είπε η CMA CGM, θα είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο που θα εξοπλίσει γιγάντια πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με προωστικές εγκαταστάσεις LNG, επιδιώκοντας την ισχυρή δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και της διατήρησης των ωκεανών. Για εμάς αυτό είναι ένα συναρπαστικό έργο που πρέπει να συμμετάσχουμε και οι ομάδες μας στην Κίνα, υποστηριζόμενες από εμπειρογνώμονες στο Παρίσι, για αυτά τα καινοτόμα νέα πλοία ".
Φωτογραφία: Philippe Donche-Gay, Πρόεδρος, Bureau Veritas, Marine & Offshore, Jean-François Segretain, Γραφείο Veritas, Τεχνικός Διευθυντής