Ο νέος σχεδιασμός δεξαμενών αποθήκευσης και τα νέα υλικά θα αυξήσουν το μέγεθος και την αποδοτικότητα του πλοίου.
Ο Lloyd's Register (LR) και το Liberian International Ship & Corporate Registry (LISCR) χορήγησαν έγκριση σχεδιασμού στην HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) και το Hyundai Mipo Dockyard (HMD) για την ανάπτυξη του πρώτου πολυμεταφορέα αερίου των 22.000 κυβικών μέτρων στον κόσμο, στο πλαίσιο ενός κοινού αναπτυξιακού project για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του LCO2 Carrier.
Το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα (LCO2), υγρό αέριο πετρελαίου (LPG), αμμωνία (NH3) και μονομερές βινυλοχλωρίδιο (VCM) και ενσωματώνει στις δεξαμενές του έναν νέο τύπο χάλυβα που υποστηρίζει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην αλυσίδα αξίας της δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS).
Ο χάλυβας που χρησιμοποιείται στην κατασκευή των δεξαμενών τύπου C για πολλαπλά αέρια θα κάνει τη σάρωση ελαφρύτερη, διατηρώντας παράλληλα ανέπαφη τη δομική ακεραιότητα των δεξαμενών. Αυτή η καινοτομία επιτρέπει την αναβάθμιση του μεγέθους του φορέα, βελτιώνοντας την αποθήκευση και τη μεταφορά, κάτι που οι ναυπηγοί δεν είναι σε θέση να κάνουν με πιο συμβατικά υλικά.
Στο πλαίσιο της διαδικασίας έγκρισης σχεδιασμού, ο LR θα παρέχει συμβουλές και καθοδήγηση σχετικά με τους τεχνικούς κανονισμούς και την ανάπτυξη δεξαμενής αποθήκευσης τύπου C για τη χρήση του νέου υλικού. Η Διοίκηση της σημαίας της Λιβερίας θα συνεργαστεί με τον LR για την επισημοποίηση της έγκρισης και την παροχή της απαιτούμενης πιστοποίησης ώστε να επιτραπεί η θέση σε λειτουργία του μεταφορέα πολλαπλών αερίων.
Όταν κατασκευαστεί, ο μεταφορέας θα μεταφέρει υγροποιημένο διοξείδιο του άνθρακα υπό πίεση, επιτρέποντας τη μεταφορά άνθρακα από τη διαδικασία CCS σε εγκαταστάσεις αποθήκευσης.
Η HD KSOE & HMD έχουν αναπτύξει τρία διαφορετικά μεταφορικά μέσα LCO2 για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς για διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα στην αλυσίδα αξίας του CO2, τα οποία περιλαμβάνουν ένα μεταφορικό μέσο LCO2 12.000cbm με δεξαμενές φορτίου μέσης πίεσης, ένα μεταφορικό μέσο LCO2 22.000cbm με δεξαμενές φορτίου χαμηλής πίεσης και ένα μεταφορικό μέσο LCO2 30.000cbm με δεξαμενές φορτίου χαμηλής πίεσης.