Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä θα προμηθεύσει το υβριδικό σύστημα πρόωσης για τρία νέα σκάφη RoPax που κατασκευάζονται επί του παρόντος για τη Stena RoRo, τη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία της Ευρώπης.
Δύο από τα ferry θα έχουν χωρητικότητα μπαταρίας 11,5 MWh, καθιστώντας τα τα μεγαλύτερα υβριδικά πλοία της ναυτιλιακής βιομηχανίας μέχρι σήμερα. Αυτή η ισχύς της μπαταρίας είναι περίπου διπλάσια από αυτή που χρησιμοποιείται συνήθως για υβριδική πρόωση. Η παραγγελία έγινε τον Μάιο του 2022.
Τα πλοία έχουν σχεδιαστεί από τη Stena RoRo και την Brittany Ferries και θα ναυλωθούν μακροπρόθεσμα στη Brittany Ferries για δρομολόγια μεταξύ του Πόρτσμουθ στο Ηνωμένο Βασίλειο και των γαλλικών λιμανιών St Malo και Caen. Τα πλοία θα μπορούν να λειτουργούν είτε με καύσιμο LNG είτε με μπαταρίες.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας Leclanché τελευταίας γενιάς – το Navius MRS-3 – το οποίο έχει πλεονέκτημα τόσο σε μέγεθος όσο και σε βάρος σε σχέση με τις συγκρίσιμες μπαταρίες θαλάσσης.
Τα πλοία ναυπηγούνται στο ναυπηγείο China Merchants Jinling (Weihai). Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2024 και το 2025.