Η Ocean Network Express Pte. Ltd. (ONE) υπέγραψε συμβάσεις ναυπήγησης πλοίων με τα ναυπηγεία Jiangnan Shipyard και Yangzijiang Shipbuilding για τη συνολική κατασκευή δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου μεθανόλης 13.000 TEU.
Η Ocean Network Express Pte. Ltd. (ONE) υπέγραψε συμβάσεις ναυπήγησης πλοίων με τα ναυπηγεία Jiangnan Shipyard και Yangzijiang Shipbuilding για τη συνολική κατασκευή δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου μεθανόλης 13.000 TEU.
Η νέα συνεργασία μεταξύ της Hapag-Lloyd και της Maersk θα περιλαμβάνει μια ομάδα στόλου περίπου 290 πλοίων με συνολική χωρητικότητα 3,4 εκατομμυρίων εμπορευματοκιβωτίων (TEU). Η Maersk θα χρησιμοποιήσει το 60% και η Hapag-Lloyd το 40%.
"Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε αυτή τη συνεργασία με τη Hapag-Lloyd, η οποία είναι ο ιδανικός εταίρος στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών στο στρατηγικό μας ταξίδι. Με την έναρξη αυτής της συνεργασίας, θα προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα ευέλικτο ωκεάνιο δίκτυο που θα ανεβάσει τον πήχη της αξιοπιστίας στον κλάδο. Αυτό θα ενισχύσει την ολοκληρωμένη προσφορά logistics και θα ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών μας", λέει ο Vincent Clerc, Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, οι δύο εταιρείες έχουν θέσει τον φιλόδοξο στόχο να επιτύχουν αξιοπιστία χρονοδιαγράμματος άνω του 90% μόλις το δίκτυο τεθεί πλήρως σε λειτουργία. Εκτός από τη βελτιωμένη ποιότητα των υπηρεσιών, οι πελάτες θα επωφεληθούν επίσης από τους βελτιωμένους χρόνους διέλευσης σε πολλούς σημαντικούς διαδρόμους μεταξύ λιμένων και πρόσβαση σε μερικούς από τους καλύτερα συνδεδεμένους θαλάσσιους κόμβους στον κόσμο.
Και οι δύο εταιρείες έχουν δεσμευτεί για την απαλλαγή των στόλων τους από τις ανθρακούχες εκπομπές και έχουν θέσει τους πιο φιλόδοξους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές στον κλάδο, με τη Maersk να στοχεύει στο καθαρό μηδενικό ισοζύγιο το 2040 και την Hapag-Lloyd το 2045.
Ως συνέπεια της ένταξης σε αυτή τη συνεργασία, η Hapag-Lloyd θα αποχωρήσει από τη THE Alliance στα τέλη Ιανουαρίου 2025. Τον Ιανουάριο του 2023, η Maersk και η MSC ανακοίνωσαν ότι η συμμαχία 2M θα λήξει τον Ιανουάριο του 2025.
Κατά τη διάρκεια του 2024, η Maersk και η Hapag-Lloyd θα σχεδιάσουν προσεκτικά τη μετάβαση από τις τρέχουσες συμμαχίες τους στη νέα επιχειρησιακή συνεργασία. Ταυτόχρονα, η εξυπηρέτηση των πελατών θα συνεχιστεί σύμφωνα με τις υφιστάμενες συμφωνίες.
Η Safe Bulkers, Inc. (η Εταιρεία) (NYSE: SB), διεθνής πάροχος θαλάσσιων υπηρεσιών μεταφοράς ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικού πλοίου ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 82.000 dwt, κλάσης Kamsarmax, με προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης εντός του τρίτου τριμήνου του 2026.
Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024
Τετάρτη, 09 Οκτωβρίου 2024
Τετάρτη, 09 Οκτωβρίου 2024
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας