Μία ἀπό τίς χειρότερες κρίσεις διέρχεται ὁ στόλος τῶν τάνκερς, οἱ ἰδιοκτῆτες τῶν ὁποίων πρέπει νά βάζουν ἀπό τήν τσέπη τους 4.000 δολ. τήν ἡμέρα γιά νά καλύψουν τά ἡμερήσια ἒξοδα.
Μία ἀπό τίς χειρότερες κρίσεις διέρχεται ὁ στόλος τῶν τάνκερς, οἱ ἰδιοκτῆτες τῶν ὁποίων πρέπει νά βάζουν ἀπό τήν τσέπη τους 4.000 δολ. τήν ἡμέρα γιά νά καλύψουν τά ἡμερήσια ἒξοδα.
Στά “ρίχτερ” της πανδημίας τοῦ covid-19 ἒχει ἐμπλακεῖ καί ἡ ναυτιλία, ἡ ὁποία ἀντιμετωπίζει πολλά καί σοβαρά προβλήματα, ὂχι μόνο λόγω τῶν χαμηλῶν ναύλων, ἀλλά καί λόγω τῶν δυσχερειῶν πού ἀντιμετωπίζει στήν διακίνηση πληρωμάτων, τεχνικῶν καί γενικώτερα προσωπικοῦ πού εἶναι ἀπαραίτητο γιά τίς ἐπισκευές τῶν πλοίων.
“ΕΝ ΤΑΙΣ ΝΑΥΣΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΕΝΕΤΟ” (Θουκυδίδης).
Το φλέγον ζήτημα του τερματισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων μεταξύ των εκπροσώπων της διεθνούς ναυτιλίας στο πλαίσιο του Posidonia Web Forums Week, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 21 Οκτωβρίου έως τις 3 Νοεμβρίου 2020 μέσω πληθώρας ψηφιακών πλατφορμών.
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας