Μία ανεξάρτητη πρόσφατη μελέτη, αποκάλυψε ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέχρι ποσοστού 21% είναι πλέον εφικτές από το LNG ως καύσιμο πλοίων, σε σύγκριση με τα τρέχοντα πετρελαϊκά καύσιμα με βάση το πετρέλαιο καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής από το Well-to-Wake (WtW).
Η μελέτη επιβεβαιώνει επίσης ότι οι εκπομπές άλλων τοπικών ρύπων, όπως τα οξείδια του θείου (SOx), τα οξείδια του αζώτου (NOx) και τα σωματίδια (PM), είναι κοντά στο μηδέν όταν χρησιμοποιούν LNG σε σχέση με τα τρέχοντα συμβατικά πετρελαϊκά καύσιμα με βάση το πετρέλαιο.
Η μελέτη, που ανατέθηκε από την SEA \ LNG και την SGMF, διεξήχθη από κορυφαία εταιρία παροχής δεδομένων και συμβούλων σύμφωνα με τα πρότυπα ISO. Η έκθεση, η οποία έχει αναθεωρηθεί από μια ομάδα ανεξάρτητων ακαδημαϊκών εμπειρογνωμόνων, είναι η οριστική μελέτη των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τους σημερινούς θαλάσσιους κινητήρες.
Σχολιάζοντας την έκθεση, ο πρόεδρος της SEA \ LNG Peter Keller δήλωσε: "Η μελέτη κύκλου ζωής των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου είναι ένα πολυαναμενόμενο κομμάτι του παζλ" LNG ως καύσιμο πλοίων ". Δεν επιβεβαιώνει μόνο αυτό που ήδη γνωρίζαμε ως προς τις άμεσες επιπτώσεις του LNG στην ποιότητα του αέρα, την ανθρώπινη υγεία και την καθαριότητα του, αλλά υπογραμμίζει σαφώς τα γνήσια, τεκμηριωμένα οφέλη από τη χρήση σημερινών θαλάσσιων κινητήρων ικανών να καίνε φυσικό αέριο. Η μετάβαση από το τρέχον HFO στο LNG μειώνει τις εκπομπές GHG. Το LNG συμβάλλει στους στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO). Και είναι σαφές ότι το LNG είναι το πιο φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο πλοίων που είναι άμεσα διαθέσιμο και ασφαλές, τόσο σήμερα όσο και στο άμεσο μέλλον».
Η συνεχής βελτιστοποίηση της ανάπτυξης της αλυσίδας εφοδιασμού και της τεχνολογίας των κινητήρων θα ενισχύσει περαιτέρω τα οφέλη του LNG ως καυσίμου πλοίων. Επιπλέον, το bioLNG και το Συνθετικό LNG - και οι δύο πλήρως εναλλάξιμες με το LNGπου προέρχεται από ορυκτές πρώτες ύλες, προσφέρουν τη δυνατότητα σημαντικών πρόσθετων μειώσεων των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Για παράδειγμα, ένα μείγμα 20% bioLNG ως πτώση καυσίμου μπορεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 13% περισσότερο σε σύγκριση με το LNG ορυκτών καυσίμων 100%.
Ο κύριος στόχος αυτής της μελέτης ήταν να παράσχει μια ακριβή αναφορά των εκπομπών GHG του κύκλου ζωής από το ΥΦΑ ως καύσιμο πλοίων σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα πλοίων.