Το σύστημα στοχεύει να τεθεί σε δοκιμή σε πλοίο της Royal Caribbean International και θα είναι το πρώτο σύστημα
κυψελών καυσίμου που θα αποτελέσει πηγή ενέργειας
για ένα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο. Το περασμένο έτος ήταν η πρώτη φορά που η κινητή ισχύς από κυψέλες καυσίμου ξεπέρασε τις στατικές εγκαταστάσεις, σύμφωνα με το περιοδικό "The Fuel Cell Industry Review 2016" και η ναυτιλιακή βιομηχανία αναγνωρίζει γρήγορα τις δυνατότητες μιας τεχνολογίας που προσφέρει απλότητα, εύκολη συντήρηση και αποδοτικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων.
"Είμαστε αφοσιωμένοι στην καινοτομία, τη συνεχή βελτίωση και την περιβαλλοντική ευθύνη, και χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των κυψελών καυσίμου δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες να γίνουν πιο πράσινοι", δήλωσε ο Harri Kulovaara, Αντιπρόεδρος του τομέα Maritime and Newbuilding, της Royal Caribbean Cruises Ltd.
"Αυτή η πιλοτική εγκατάσταση αποδεικνύει ότι η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου είναι τώρα σταθερά στην οπτική γωνία της βιομηχανίας κρουαζιέρας", δήλωσε η Juha Koskela, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ABB Marine & Ports. «Τα κυψέλες καυσίμου ήταν κάτι πολύ δυνατό τα τλευταία 25 χρόνια, αλλά τώρα είναι πραγματικότητα».
Οι κυψέλες καυσίμου παράγουν ενέργεια αξιοποιώντας μια ηλεκτροχημική αντίδραση στη διεπιφάνεια μεταξύ της ανόδου ή της καθόδου και της μεμβράνης ηλεκτρολύτη. Δεν περιλαμβάνουν καύση, μετατρέποντας το καύσιμο απευθείας σε ηλεκτρική και θερμική ενέργεια.