32 σημαντικοί εκπρόσωποιτου κλάδου της Ναυτιλίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό έχουν ήδη επιβεβαιώσειτη συμμετοχή τους
και πολλοί ακόμα αναμένεται να επιβεβαιώσουν τις επόμενες μέρεςγια να αναλύσουν σε βάθος και να συζητήσουν τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις στον
κλάδο και αξιόπιστες πληροφορίες για τις δράσεις, τις βέλτιστες πρακτικές και τις τάσεις στο πλαίσιο του καθιερωμένου ετήσιου συνεδρίου Slide2OpenShippingFinance2020, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020, στο ξενοδοχείο DivaniCaravel, στην Αθήνα.
Ανάμεσά τους ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, ο Πρεσβευτής του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) στην Ελλάδα και Πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδου, κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης, οΠρόεδροςτουΝαυτικούΕπιμελητηρίουτηςΕλλάδοςκαιαντιπρόεδροςτηςContshipsManagement, ΔρΓεώργιοςΔ. Πατέρας, οκ. ΓιάννηςΔράγνηςτηςGoldenportShipmanagement, ηκαΜαρίληΦραγκίστατηςFrancoCompaniaNaviera, oκ. ΚωνσταντίνοςΓεωργίουαπότηνAccenture, οκ. ΓεώργιοςΔ. ΓουρδομιχάληςτηςPhoenixShipping & Trading, oκ. ΣταύροςΓυφτάκηςαπότηνSeanergyMaritimeHoldings, οκ. ΑναστάσιοςΠαπαγιαννόπουλοςτηςCommonProgressCoNa, οκ. ΝικόλαςΠαπαλιόςτηςVantageShippingLines, oκ. JesperR. PedersenαπότηνM.V.Cargo, ηκαΚορίναΤαπακτσόγλουαπότηνPioneerMarine, οκ. ΔημήτρηςΘεοδωράκηςτηςSwissmarine, oκ. ΧρήστοςΤσάκωναςαπότηνDNBBank, οκ. ΓεώργιοςΑ. ΤσαβλίρηςτηςTsavlirisSalvageGroup, oκαθ. ΗρακλήςΧαραλαμπίδης, οκ. MarcHariτηςMacquarieBankκαιπολλοίάλλοι.Πρόεδροικαισυντονιστέςτωνπάνελείναιοκ. YuriBenderτωνFinancialTimes, ηκαΔανάηΜπεζαντάκουτηςNavigatorShippingConsultants, ηκαΚατερίναΣταθοπούλουαπότηνInvestments & Finance, οκ. ΚωνσταντίνοςΚανελλόπουλοςαπότηνBraemarNaves, οκ. ΆγγελοςΡούπαςΠανταλέωντηςSecondWind & Partners.
Decarbonisation και blockchain – ή αλλιώς αποκενστοποίηση και τεχνολογίες αλυσίδας συστοιχιών, για να χρησιμοποιήσουμε την ελληνική ορολογία – ασφάλεια, έξυπνα πλοία, νέοι κανονισμοί και υπερβολική ρύθμιση. Καινοφανείς όροι και μια νέα πραγματικότητα. Και πάλι όμως, ο κλάδος της ναυτιλίας θα κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα – θα προχωρήσει. Ένας κλάδος που άλλοτε δείχνει το δρόμο, άλλοτε προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, αλλά ποτέ δεν σταματά. Πάντα εξελίσσεται.
Η ναυτιλιακή χρηματοδότηση παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις στον κλάδο. Οι τράπεζες και οι ρυθμιστικές αρχές εξακολουθούν να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή – ενδεχομένως και επιφυλακτικότητα. Εκτός από λίγες εξαιρέσεις, μειώνουν τα ναυτιλιακά τους χαρτοφυλάκια σε ένα περιβάλλον υψηλών μη εξυπηρετούμενων δανείων. Μπορεί η ναυτιλιακή χρηματοδότηση να ξαναγίνει ελκυστική για τις τράπεζες; Παράλληλα,το leasing εξαπλώνεται καιδιαφοροποιείται, γίνεται πιο στοχευμένο. Τα επενδυτικά κεφάλαια επανατοποθετούνται στην αγορά και το crowdfunding μοιάζει πιο εφικτό από παλιά. Διαθεσιμότητα, σωστή χρονική στιγμή και κάλυψη. Πέρα από τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες τους, η κάθε εναλλακτική λύση χρηματοδότησης έχει πολλές προεκτάσεις.
Θαείναιτομέλλον ευοίωνο; Η ναυτιλία είναι για τους ανθρώπους των πράξεων. Ένας χώρος όπου ευέλικτοι πλοιοκτήτες και μάνατζερ εξοικειώνονται και καθημερινά κινούνται μέσα σε έναν κυκεώνα τεχνολογικών εξελίξεων, νέων κανονισμών και, κακά τα ψέματα, πολιτικής.
Γιατί το θέμα δεν είναι μόνο να είμαστε καλοί σε ό,τι κάνουμε, αλλά να προβλέπουμε και να είμαστε προετοιμασμένοι σε έναν κόσμο που αλλάζει.
Ας μην περιμένουμε!
Let’sReFutureShipping!