Το MV COSCO Shipping Aries, που παραδίδεται σήμερα στην COSCOS, είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
που έχει λάβει τον τίτλο «Cyber AL3 SECURE PERFORM» για το σύστημα διαχείρισης ενέργειας από την εταιρεία LR Cyber-enabled (CES). Το πλοίο κατασκευάστηκε από την Nantong COSCOS KHI Ship Engineering Co, Ltd (NACKS).
Ο Shi Yongxin, γενικός διευθυντής της COSCO Shipping Container Line στο Τμήμα Ασφάλειας & Τεχνολογίας δήλωσε: "Το MV COSCO Shipping Aries είναι το πρώτο 20K TEU ULCC κατασκευασμένο στα κινεζικά ναυπηγεία που ανήκουν στην COSCO Shipping Container Lines. Δεν είναι μόνο ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, αλλά και ένα πλοίο με υψηλές λειτουργίες όσον αφορά τον κυβερνοχώρο. Έχουμε αποδώσει πάντα μεγάλη σημασία στον κυβερνοχώρο με στόχο την ενίσχυση της διαχείρισης του στόλου, τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και τον έλεγχο των εκπομπών. Στον τομέα του cybersecurity, ο LR έχει σημαντικά αποτελέσματα έρευνας καθώς και γνώση σχετικά με τις οποιες απαιτήσεις. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του MV COSCO Shipping Aries, είμαστε πολύ τυχεροί που είχουμε μεγάλη υποστήριξη από τον LR και τέλος, επιτυχώς αποκτήσαμε το πρώτο note του επιπέδου AL3 παγκoσμίως για ULCCs. Αυτό εξασφαλίζει ότι ο στόχος μας επιτυγχάνεται. Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας από καρδιάς και προσβλέπουμε σε περισσότερη συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών στον τομέα του κυβερνοχώρου».
Το πλοίο συμμορφώνεται με την αναθεωρημένη έκδοση της διαδικασίας πλοήγησης ShipRight του LR, η οποία εκδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Η περιγραφική σημείωση δίνει ένα επίπεδο προσβασιμότητας (AL) για αυτόνομη / απομακρυσμένη πρόσβαση για το σύστημα, και AL1 (χειροκίνητη πρόσβαση) μέσω του AL2 (πρόσβαση στο διαδίκτυο για απομακρυσμένη ή αυτόνομη παρακολούθηση) έως το υψηλότερο AL5 (αυτόνομη παρακολούθηση και έλεγχος, χωρίς άδεια ή επιβίβαση). Το AL3 ορίζεται από τον LR ως «Κυβερνο πρόσβαση για αυτόνομη / απομακρυσμένη παρακολούθηση και έλεγχο (απαιτείται άδεια επί του σκάφους και επιτρεπόμενη επιβίβαση στο πλοίο)».
Η λειτουργικότητα που παρέχεται από τα συστήματα που υποστηρίζουν το κυβερνοχώρο μπορεί να κυμαίνεται από απλή απομακρυσμένη παρακολούθηση με πλήρωμα επί του πλοίου έως ένα πλήρως αυτόνομο πλοίο χωρίς πλήρωμα. Συνεπώς, καθώς οι κίνδυνοι ποικίλλουν σημαντικά, η αξιολόγηση των συστημάτων που υποστηρίζουν τον κυβερνοχώρο απαιτεί προσέγγιση βασισμένη στον κίνδυνο για τον εντοπισμό αυτών που δημιουργούνται από την ενεργοποίηση του κυβερνοεπιθέσεων και για τον μετριασμό των συναφών κινδύνων.
"Το αίτημα της COSCOS να εφαρμόσει το περιγραφικό σημείωμα του LR έγινε σχετικά αργά στο έργο, γεγονός που αποτέλεσε μια μεγάλη πρόκληση για εμάς, την NACKS και την COSCOS να το ολοκληρώσουμε πριν από την παράδοση, ειδικά με το σύστημα είναι AL3. Ωστόσο, με την υποστήριξη του παγκόσμιου δικτύου εμπειρογνωμόνων της LR, κατορθώσαμε να διασφαλίσουμε ότι το σύστημα θα μπορούσε να πιστοποιηθεί εγκαίρως για την παράδοση και είμαστε στην ευχάριστη θέση να εργαστούμε σε αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα" δήλωσε ο Nick Brown LR Marine & Offshore Director.