Ο LR, η SDARI και η MAN Energy Solutions ενώνουν τις δυνάμεις τους στο containership αμμωνίας διπλού καυσίμου για την MSC.
Ο Lloyd's Register (LR), η Mediterranean Shipping Company (MSC), το Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute (SDARI) και η MAN Energy Solutions (MAN-ES) υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας (MOU) για τον σχεδιασμό και τη λειτουργία με αμμωνία ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της MSC με διπλό καύσιμο.
Σύμφωνα με το μνημόνιο συμφωνίας, θα αναπτυχθούν τεχνικές προδιαγραφές και τα σχετικά έγγραφα σχεδιασμού για μια παραλλαγή του σχεδίου του SDARI για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 8200 TEU.
Αυτό θα επιτρέψει στην MSC, έναν από τους κορυφαίους μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, να έχει την επιλογή να υιοθετήσει την αμμωνία ως κύριο καύσιμο πρόωσης με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για μελλοντικές συμβάσεις νεότευκτων πλοίων.
Στο πλαίσιο του έργου, η SDARI θα προετοιμάσει την τεκμηρίωση προδιαγραφών και σχεδιασμού της παραλλαγής αμμωνίας ως διπλού καυσίμου, ενώ ο LR θα επαληθεύσει ότι ο σχεδιασμός συμμορφώνεται με τα πρότυπα ασφαλείας και τους κανόνες που αφορούν τη χρήση αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου. Η MAN-ES θα παράσχει δεδομένα για τον σχεδιασμό του κινητήρα και τα συστήματα παροχής καυσίμου αμμωνίας και μείωσης των εκπομπών.
Η αμμωνία, η οποία θεωρείται όλο και περισσότερο ως ένα από τα πιο υποσχόμενα εναλλακτικά καύσιμα για την υποστήριξη της ενεργειακής μετάβασης στη ναυτιλία, δεν εκπέμπει CO2 κατά την καύση της, ενώ η σταθερότητά της και η συγκριτικά λογική αναλογία ενέργειας προς όγκο δημιουργούν ευκαιρίες για μεταφορές σε μεγάλες αποστάσεις σύμφωνα με την ανακοίνωση.