Η Safetytech Accelerator ξεκινά μια πρωτοβουλία επιτάχυνσης τεχνολογίας με τις εταιρίες Evergreen Line, HMM, Lloyd’s Register, Maersk, Offen Group, ONE και Seaspan ως Anchor Partners με στόχο τη μείωση των πυρκαγιών φορτίου και των απωλειών στη θάλασσα.
Ένα σημαντικό ποσοστό του παγκόσμιου φορτίου εμπορευματοκιβωτίων εμπλέκεται σε νέα πρωτοβουλία ανοιχτής καινοτομίας.
Ορισμένοι από τους μεγαλύτερους θαλάσσιους μεταφορείς φορτίου στον κόσμο ενώνουν τις δυνάμεις τους με τον πρώτο επιταχυντή τεχνολογίας βιομηχανικής ασφάλειας στον κόσμο για να ξεκινήσουν μια νέα πρωτοβουλία καινοτομίας για τη μείωση της απώλειας φορτίου στη θάλασσα.
Η Evergreen Line, η HMM, η Maersk, η Offen Group, η ONE (Ocean Network Express), η Seaspan καθώς και η Lloyd's Register ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Safetytech Accelerator για να βρουν και να προωθήσουν τεχνολογικές καινοτομίες από όλους τους ναυτιλιακούς και άλλους βιομηχανικούς τομείς για τη μείωση της συχνότητας εμφάνισης και του αντίκτυπου πυρκαγιές φορτίου ή απώλεια φορτίου στη θάλασσα.
Η κλίμακα και το εύρος των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι φορείς εκμετάλλευσης αυξάνεται και συνεχίζει να εξελίσσεται. Αυτά περιλαμβάνουν, μέσω της αυξανόμενης μεταφοράς μπαταριών ιόντων λιθίου είτε σε εμπορευματοκιβώτια είτε εντός ηλεκτρικών οχημάτων σε πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων και την διαρκή αύξηση της πολυπλοκότητας και του μεγέθους των σύγχρονων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων. Η πυρκαγιά και η απώλεια φορτίου στη θάλασσα όχι μόνο έχει άμεσο αντίκτυπο στην ασφάλεια των επιβαινόντων αλλά δημιουργεί επίσης την πιθανότητα σημαντικής περιβαλλοντικής ζημίας.
Το Safetytech Accelerator Cargo Fire & Loss Innovation Initiative (CFLII) είναι ένα συνεργατικό πρόγραμμα επιτάχυνσης τεχνολογίας που θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος μέσω της διαμόρφωσης κοινών απαιτήσεων, του εντοπισμού τεχνολογικών λύσεων, της διενέργειας προσεκτικά σχεδιασμένων δοκιμών και της ανάπτυξης βέλτιστων πρακτικών και συστάσεων.
Η πρωτοβουλία έχει ευρύ πεδίο εφαρμογής που περιλαμβάνει τρία σημαντικά θέματα ενδιαφέροντος. Το πρώτο σχετίζεται με τον έλεγχο του φορτίου επί του πλοίου, συμπεριλαμβανομένου του κατά πόσον το φορτίο έχει φορτωθεί σωστά, ασφαλιστεί και παρακολουθηθεί κατά τη μεταφορά. Ο δεύτερος τομέας καλύπτει την ικανότητα ανίχνευσης πυρκαγιάς επί του σκάφους και διακοπής της εξάπλωσής της μέσω αποτελεσματικής απόκρισης επί του σκάφους, ιδιαίτερα σε μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και οχηματαγωγά. Το τρίτο σχετίζεται με τις προκλήσεις που δημιουργούνται από την αυξανόμενη κλίμακα των σκαφών.
Photo: Pixabay