Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η A.P. Moller - Maersk θα παρουσιάσει το πρώτο από τα 8 μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που μπορούν να λειτουργήσουν με μεθανόλη.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν από τη Hyundai Heavy Industries (HHI) και θα έχουν ονομαστική χωρητικότητα περίπου 16.000 κουτιά (TEU). Η συμφωνία με την HHI περιλαμβάνει την δυνατότητα για 4 επιπλέον πλοία το 2025. Τα συγκεκριμένα πλοία θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα, με ετήσια εξοικονόμηση εκπομπών CO2 περίπου 1 εκατομμυρίου τόνων.
Τα πλοία θα διαθέτουν κινητήρα διπλού καυσίμου (μεθανόλη & καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο).