Περίπου 400.000 ναυτικοί από ολόκληρο τον κόσμο βρίσκονται παγιδευμένοι καθώς συνεχίζουν να εργάζονται αλλά δεν μπορούν να ανακουφιστούν, καθώς η κρίση της αλλαγής πληρωμάτων που απειλεί το εμπόριο και την ασφάλεια στη θάλασσα συνεχίζει να βαθαίνει.
Περίπου 400.000 ναυτικοί από ολόκληρο τον κόσμο βρίσκονται παγιδευμένοι καθώς συνεχίζουν να εργάζονται αλλά δεν μπορούν να ανακουφιστούν, καθώς η κρίση της αλλαγής πληρωμάτων που απειλεί το εμπόριο και την ασφάλεια στη θάλασσα συνεχίζει να βαθαίνει.
Στις 14 Σεπτεμβρίου 2020, το LNG ENERGY PACIFIC (173400 M^3), που κατασκευάστηκε από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), Κορέα, παραδόθηκε στην Alpha Gas SA.
Η νέα ναυαρχίδα του CMA CGM Group είναι η πρώτη από μια σειρά εννέα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 23 000 TEU, ενός ομοιογενούς στόλου με LNG που φέρει τη γαλλική σημαία.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητά από τον τομέα της ναυτιλίας περισσότερη “φιλοδοξία” και θεωρεί ότι τα πλοία ολικής χωρητικότητας τουλάχιστον 5.000 τόνων θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο σύστημα εμπορίας εκπομπών της ΕΕ (ETS).
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας