Τον Νοέμβριο του 1978 καθώς η Ελλάδα περίμενε υπομονετικά να γίνει ισότιμο μέλος της ΕΟΚ άρχισαν δειλά να συζητούν τις επιπτώσεις της ένταξης της εμπορικής μας ναυτιλίας.
Τον Νοέμβριο του 1978 καθώς η Ελλάδα περίμενε υπομονετικά να γίνει ισότιμο μέλος της ΕΟΚ άρχισαν δειλά να συζητούν τις επιπτώσεις της ένταξης της εμπορικής μας ναυτιλίας.
Ἒχουν τόσα πολλά γραφεῖ, γράφονται καί θά γράφονται στό μέλλον γιά τόν Ἀριστοτέλη Ὠνάση, ὂχι μόνο λόγω τῆς ἰσχυρῆς του προσωπικότητας, ἀλλά καί γιά τό γεγονός ὃτι ἡ παγκόμια κοινή γνώμη διψάει πάντα νά μάθει κάτι ἂγνωστο γιά τόν Ἓλληνα
Ἀπό τό ρετιρέ τοῦ γωνιακοῦ μεγάρου Γούναρη (ἢ Μακρᾶς Στοᾶς, δέν θυμᾶμαι καλά) καί Ἀκτῆς Τζελέπη, ὃπου ἐπί χρόνια στεγάζονταν τά γραφεῖα τῆς <Ἐμπρός Λάϊνς>, ὁ ἱδρυτής της Γεώργιος Δρακόπουλος
Τό 1880 ὁ Πειραιάς ἦταν ἓνα ὡραῖο παραλιακό χωριό καί τό λιμάνι του, αὐτό πού ἒπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στά πράγματα τῆς Ἑλλάδος κατά τήν ἀρχαιότητα καί στούς μετέπειτα ἱστορικούς χρόνους, ἦταν ἓνα ὑποτυπῶδες λιμάνι, χωρίς ἀποβάθρες, χωρίς ἐξοπλισμό, χωρίς ἀποθῆκες, χωρίς ὀργάνωση.
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας