Σε αδιέξοδο κατέληξε η σύνοδος του ΟΟΣΑ στο Παρίσι για την εξεύρεση λύσεως στη Διεθνή κρίση της δεκαετίας του 1970. Και τούτο Διότι οι Ιάπωνες αρνήθηκαν μία αξιόλογη μείωση της παραγωγής των ιαπωνικών ναυπηγείων.
Η Αποτυχία της διάσκεψης του Παρισιού επιβεβαίωσε τους φόβους των Ευρωπαίων ναυπηγών ότι η Ιαπωνία και η Νότιος Κορέα ετοιμάζονται να απορροφήσουν το 90% των νέων παραγγελιών.
Οι Ιταλοί ναυπηγοί προέβλεπαν τότε μεγάλη περίοδο έντασης μεταξύ Ευρώπης και Ιαπωνίας και κατηγορούσαν τους τελευταίους για την πλεονάζουσα χωρητικότητα των τάνκερ. Επίσης σοβαρά ανησυχούσαν οι Ευρωπαίοι από τις μειωμένες τιμές που προσέφεραν οι Ιάπωνες, οι οποίες κυμαίνονταν μέχρι και 30% κάτω από τις Ευρωπαϊκές.
Η Ενωση Εξαγωγέων πλοίων της Ιαπωνίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ανέφερε ότι οι παραγγελίες που εδόθησαν κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, δηλαδή το 1976, μεταξύ Απριλίου και Σεπτεμβρίου έφτασαν τα 3.143.000 τόνους έναντι 2.077.000 τόνους της αντίστοιχης περιόδου του 1975.
Για την ιστορία οι Ιάπωνες απέδωσαν το κύμα των παραγγελιών αυτών στο γεγονός ότι σταμάτησε η πτώση των τιμών των νέων κατασκευών και οι εφοπλιστές έσπευσαν να παραγγείλουν πλοία πριν υποχρεωθούν να πληρώσουν υψηλότερες τιμές λόγω βελτιώσεως της ναυλαγοράς.