Στην Ελλάδα, στο άκουσμα των λέξεων “εφοπλιστής” και “ναυτιλία” αυτομάτως στον μέσο Έλληνα έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός επιχειρηματία που δεν προσφέρει στον τόπο του και ένας κλάδος της οικονομίας που δεν αφορά την Ελλάδα.
Στην Ελλάδα, στο άκουσμα των λέξεων “εφοπλιστής” και “ναυτιλία” αυτομάτως στον μέσο Έλληνα έρχεται στο μυαλό η εικόνα ενός επιχειρηματία που δεν προσφέρει στον τόπο του και ένας κλάδος της οικονομίας που δεν αφορά την Ελλάδα.
Το μέλλον του διεθνούς εμπορίου είναι ανησυχητικό. Έναν μήνα σχεδόν από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία το μεγαλύτερο κόστος των αγαθών σε συνδυασμό με την λιγότερη χωρητικότητα αλλά και τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις των ναύλων, δημιουργούν ένα μείγμα εκρηκτικό το οποίο κανείς δεν μπορεί να προβλέψει που θα οδηγήσει.
Η ναυτιλία αλλάζει με γοργούς ρυθμούς. Μάλιστα κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι αλλαγές που έρχονται τα επόμενα χρόνια θα είναι τεκτονικές.
Τα νούμερα αποτυπώνουν του λόγου το αληθές - Με αφορμή την ετήσια έκθεση 2020 - 2021 της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας