Ποιός θέλει ἂραγε καί γιατί διέξοδο στό Αἰγαῖο; Τά Σκόπια; Ἡ Ἀλβανία; Ἡ Βουλγαρία; Ἡ Σερβία; Λάθος.
Διέξοδο στό Αἰγαῖο θέλει ἐδῶ καί ἓνα αἰῶνα ἡ Γερμανία.
Ποιός θέλει ἂραγε καί γιατί διέξοδο στό Αἰγαῖο; Τά Σκόπια; Ἡ Ἀλβανία; Ἡ Βουλγαρία; Ἡ Σερβία; Λάθος.
Διέξοδο στό Αἰγαῖο θέλει ἐδῶ καί ἓνα αἰῶνα ἡ Γερμανία.
Ἡ ναυτιλία τελεῖ σέ στάση ἀναμονῆς γιά τυχόν βελτίωση τῆς ναυλαγορᾶς, ἡ ὁποία ἐπί τοῦ παρόντος εἶναι σταθερή, ἀλλά.. σέ χαμηλά ἐπίπεδα, γιά ὃλους τούς τύπους τῶν πλοίων.
Η ναυτιλία αποτελεί εδώ και δεκαετίες πυλώνα ανάπτυξης και σταθερότητας για την Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες εφοπλιστές κυνηγήθηκαν όπως ο Γιάννης Αγιάννης από τον Ιαβέρη, από τις περισσότερες κυβερνήσεις της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, κατάφερε το θαύμα.
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας