Η ναυτιλία απέδειξε περίτρανα ότι μπορεί να προσαρμοστεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και δίκαια μπορεί να χαρακτηριστεί ως μοναδικός πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης, τουλάχιστον όσο ο έτερος πυλώνας, ο τουρισμός, βρίσκεται στον γύψο λόγω πανδημίας.
Η ναυτιλία απέδειξε περίτρανα ότι μπορεί να προσαρμοστεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και δίκαια μπορεί να χαρακτηριστεί ως μοναδικός πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης, τουλάχιστον όσο ο έτερος πυλώνας, ο τουρισμός, βρίσκεται στον γύψο λόγω πανδημίας.
Ο Γιάννης Γουλανδρής συνέλαβε την ιδέα της κατασκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου για πρώτη φορά παγκοσμίως το 1973 όταν η κλιματική αλλαγή ήταν ακόμα όρος άγνωστος.
Για πολλά χρόνια η βιομηχανία της κρουαζιέρας γνώρισε τεράστια άνθιση. Οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν στον κλάδο μετριόνται σε δισεκατομμύρια δολάρια.
Μία ἀπό τίς χειρότερες κρίσεις διέρχεται ὁ στόλος τῶν τάνκερς, οἱ ἰδιοκτῆτες τῶν ὁποίων πρέπει νά βάζουν ἀπό τήν τσέπη τους 4.000 δολ. τήν ἡμέρα γιά νά καλύψουν τά ἡμερήσια ἒξοδα.
Ειδήσεις, άρθρα και αναλύσεις για την μεγάλη και παγκόσμια Ναυτιλιακή Βιομηχανία
Αρχισυντάκτης, Επιμέλεια Ύλης: Παναγιώτης Δούκας